عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 23 بهمن 1391
بازدید : 1601
نویسنده : علیرضا

انتشار گزارشی با موضوع اختلافات مخفی محسن چاوشی و تهیه کننده آلبوم جدید این خواننده، با واکنش محسن چاوشی رو به رو شد. در این گزارش که هفته گذشته در برخی رسانه‌ها منتشر شد، ذکر شده بود که پس از تعویق‌های پشت سر هم در تاریخ انتشار آلبوم «من خود آن سیزده‌ام»، اختلافات و درگیری‌هایی بین دو طرف بوجود آمده و این دو دیگر پاسخگوی پیگیری‌های خبرنگاران نیستند. انتشار این گزارش بازتاب‌های زیادی را در صفحات هواداری این خواننده داشت و همین باعث شد خود چاوشی درباره این گزارش توضیحاتی را در صفحه شخصی‌اش ارائه دهد: «هیچ اختلافی با تهیه کننده آلبوم جدیدم ندارم و هرگونه اختلافی را در این زمینه تکذیب می‌کنم. زمان انتشار آلبوم نیز به زودی اعلام و از طریق رسانه‌ها منتشر خواهد شد.» پیگیری خبرنگارموسیقی ما از تهیه کننده این آلبوم درباره زمان انتشار این اثر نیز به اینجا رسید که بنا بر اعلام «مسعود دهقان» زمان انتشار رسمی این آلبوم در بازار موسیقی کشور، سه شنبه هفته آینده به صورت کامل مشخص می‌شود و بلافاصله پس از قطعیت تاریخ انتشار، خبر آن در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت. آلبوم «من خود آن سیزده‌ام» جدید‌ترین آلبوم «محسن چاوشی» پس از «یه شاخه نیلوفر»، «حریص»، «سنتوری» و «پرچم سفید» است که در حال و هوایی متفاوت نسبت به آثار قبلی این خواننده و با اشعار بزرگان کلاسیک تولید شده است.

 

لینک های دانلود :

دانلود فایل
حجم فایل
حجم فایل : 1.39 مگابایت




:: موضوعات مرتبط: پاپ , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام این وبلاگ وبلاگیست متفاوت، چون در آن از شیر مرغ تا جون آدمیزاد پیدا میشه. موضوع اصلی این وبلاگ sms و آهنگ و اخبارو فیلم و عکسه ولی موضوعات دیگه مثل vpnوساکس هم بعضی مواقع دیده میشه. ایشاالله خوشتون بیاد...فقط نظر یادتون نره در ضمن کپی کردن از مطالب این وبلاگ فقط با ذکر منبع مجازه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز دونی و آدرس mahdans.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com